5 Simple Statements About وب مهر Explained

Wiki Article

فکر می کنید ما به زودی مهدی هاشمی را هم در این دادگاه خواهیم دید؟

وي با تاكيد بر خدمات ارزشمند امام (ره) براي اسلام و مسلمين و ملت ايران، گفت: مسلمانان بايد قدردان اين خدمات گرانبها باشند.

باسلام، در مهر شرکت شماره ثبت درج شود یا شناسه ملی؟ کدامیک صحیحتر و یا قانونی تر است؟

هیچ یك از نهادها، قوای سه‌گانه و ارگان‌های سیاسی حق تخطی از اصول قانون اساسی كشور و قوانین موضوعه را نداشته و نمی‌توانند مصوباتی را مخالف با قوانین بالادستی، مستند هتك حرمت حیثیت و آبروی افراد و خانواده‌ها و سلب امنیت قضایی و اجتماعی در كشوری قرار دهند كه فراتر از اجرای عدالت، به اعتلای احساس عدالت در نزد آحاد خود می‌اندیشد و دغدغه قانون‌مداری را سرلوحه قوانین خود قرار داده است.

این فشارها موجب شد آیت‌الله صادق لاریجانی در سخنرانی صریح خود در هفته گذشته به قانون برگزاری دادگاه انتخابات دفاع كرده است و در دیدار با رهبر انقلاب نیز گزارشی از مبانی حقوقی و قانونی موضع قوه قضائیه و فشارهای غیرقانونی به دستگاه قضایی را همراه با استدلال‌های فقهی طرح كرده كه این دیدار در خطبه‌های روشنگرانه روز عید فطر رهبر انقلاب مؤثر بوده است.

این قانون كه برای صیانت از حقوق و آزادی‌های اساسی و كرامت انسانی، مندرج و مؤكد در قانون اساسی به تصویب رسیده، صداوسیما را مكلف به انجام اموری نموده كه از وظایف قانونی آن سازمان تلقی گردیده و متخلفین از آن‌را متوجه ضمانت اجراهای حقوقی و كیفری نموده است.

توجه نمایید که این مهر شرکت در واقع نشان‌دهنده‌ی انجام عمل برای شخص حقوقی است. از این طریق از ایجاد مسئولیت برای اشخاصی که دارندگان امضای مجاز شرکت هستند جلوگیری به عمل می‌آید.

این نقطه خطرناكی است. لذا من از ایجاد هر نوع چالشی كه این القا رو در سطح

همه حکایت دوستی خاله خرسه را شنیده ایم. این مثل برای کسانی به کار می رود که از سر نادانی و خوش خیالی و به گمان آنکه کاری نیک انجام می دهند اما با سنگ سری می ترکانند.

ما توجه شما را به اسناد پيوست، که در تاريخ خرداد ۱۳۸۸برای جنات آفای رجب طيب اردوگان در باره توقيف ۵/۱۸ميليارد دلار فرستده ايم جلب می نمائيم. به موجب اين اسناد طلا و پول های نقد مصادره شده به مردم ايران تعلق دارد و بايد به ايران بر گردانده شود. اين اسناد حاکی ار آن است که اين پول در بانک مرکزی ترکيه نگه داری می شود. بطور فطع و يقين متبع اين پول می بايستی در گزارش سالانه تراز دريافت و پرداخت حساب دولت ترکيه در صندوق بين المللی پول منعکس شود.

Google+ (uitgesproken en geschreven, Google As well as, afgekort als G + en in sommige Spaanssprekende landen uitgesproken Google As well as) is een sociaal netwerk wordt beheerd doorway Google Inc. Google+ werd gelanceerd in juni 2011. Gebruikers moeten 10 minste thirteen jaar zijn leeftijd, om hun eigen accounts aan te maken. Google+ is al de tweede meest populaire sociale netwerk in de wereld, gekoppeld aan YouTube, het verdienen van ongeveer 343 miljoen actieve gebruikers.

نامه زير با امضای آقايان مهندس سحابی، دکتر صدر و دکتر يزدی برای مدير کل صندوق بين المللی پول ارسال شده است.

To include new subsections, obtain and click the sort of material you would like to add in the options checklist on the proper aspect on the website page (display me).

دكتر رضایی: من نگران این هستم كه دنیا با این چالش‌هایی كه بین ما و كشورهای خارجی پیش می‌آید، فكر كند كه ما صاحب ایده و نظریات برای تعامل و گفتگوهای بین‌المللی نیستیم و داریم خلأهای فكری خودمان را با ایجاد چالش‌ها پر می‌كنیم.

Report this wiki page